Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzeEch, ludzie. Krok 1. Wejść na forum danego modelu. Krok 2. Znaleźć tam chwalonego mechanika. Krok 3. Jechać do niego. Tyle i aż tyle.
OdpowiedzNa forach mamy często koła wzajemnej adoracji. Tj. kilku najaktywniejszych użytkownikmów poleca wspólnego mechanika który "robi im dobrze". Gdy pojedziesz do takiego mechanika, to Twoje odczucia mogą być inne niż ultrasów z forum danego modelu. Zostaniesz zlany albo trafisz do innego mechanika, bo "miszcz" nie wyrabia się z robotą i dopuszcza swoich "ziomali z podwórka". Wiara w znakomitego "pana Heńka" który za pół darmo robi jak autoryzowany serwis jest trochę mitem. Gdyby to było takie proste, to rynek byłby zdominowany przez idealnych "Panów Heńków". A sporo napraw jest w autoryzowanych/dużych serwisach. Właśnie ze względu na kapryśność i nieprzewidywalność "Heńków".
Odpowiedz